Heeft u een klantenservice? Vodafone kunt u mij dit vertellen?

Toen ik vorig jaar een nieuw abonnement afsloot met mijn huidige provider, vond ik het erg belangrijk om te weten of deze nieuwe aanbieder beschikte over een klantenservice. Vodafone was het bedrijf waar ik mijn nieuwe abonnement had afgesloten. Voordat ik aan deze samenwerking begon, ben ik eens even op het internet gaan zoeken. Ik heb dit gedaan door in een willekeurige zoekmachine de termen ‘klantenservice Vodafone’ in te typen. Je kunt namelijk wel een hele vraag invoeren, maar in het kort ging mijn vraag om de kernwoorden ‘klantenservice Vodafone’. Tot mijn grote geluk zag ik dat deze zoektocht heel mooie resultaten opleverde. Ik was heel blij om te merken dat het bedrijf waar ik mijn geld aan zou willen geven, beschikte over een klantenservice. Vodafone heeft dit allemaal heel goed geregeld en dat vond ik heel fijn om te merken. Vandaar dat ik ook niet lang hoefde te twijfelen of ik wel of niet klant bij hen zou willen worden. U moet weten dat ik namelijk heel nare ervaringen had met mijn vorige provider. Dit was extra lastig omdat dit bedrijf toen helemaal niet beschikte over een klantenservice. Vodafone heeft dat allemaal gelukkig heel erg goed geregeld en ik werd dan ook met een goed gevoel klant van dit bedrijf. Ik kan u zeggen dat ik nog geen seconde spijt heb gehad van deze beslissing. Ik ben heel blij dat ik destijds de knoop heb doorgehakt en zou iedereen aan willen raden om ook eens te kijken wat dit bedrijf u allemaal kan bieden.

Kan iedereen contact opnemen met de klantenservice? Vodafone weet u dit?

Heel vaak hoor ik mensen in mijn omgeving zeggen dat ze niet precies weten hoe ze in contact moeten komen met de klantenservice. Vodafone heeft hier iets heel slims op bedacht. Als je namelijk even gaat zoeken op internet met de zoektermen ‘klantenservice Vodafone’, dan kom je heel snel uit op de website Deklantenservice.nl. Hier vindt u precies hoe u in contact komt met de klantenservice. Vodafone is namelijk per mail maar ook per telefoon bereikbaar. Ik heb dit aan den lijve ondervonden toen ik laatst merkte dat mijn telefoontje niet zo goed meer werkte; ik kon er namelijk niet meer mee bellen. Ik heb toen even op het internet gezocht met de termen ‘klantenservice Vodafone’ en toen heb ik het mailadres van dit bedrijf gevonden. Dat was heel handig omdat ik met mijn eigen gsm even niet kon bellen. Ik heb daarom een mail gestuurd naar de hulpdiensten en dit bedrijf heeft mij toen heel snel geantwoord en dat vond ik heel prettig om te ervaren. Vandaar dat ik ook zo enthousiast ben over dit bedrijf, afgezien nog van het feit dat ik met veel meer gemak bel met mijn gsm. Dat was vroeger ook wel anders, hoe vaak ik wel niet gedonder had met mijn telefoontjes kan ik niet meer op één hand tellen. Dat is iets wat heel erg vervelend is en daarom vind ik het fijn dat ik nu bij een provider zit die alles op alles stelt om haar klanten optimaal tevreden te houden.

Ik ben heel erg goed geholpen

Ik heb inmiddels een antwoord gekregen op mijn vraag en dat vond ik heel fijn om te merken. Ik ben namelijk iemand die graag snel werkt, ik hou er niet van om heel lang met iets rond te blijven lopen zonder dat dat nodig is. Vandaar dat ik zeg:

  • Ik ben heel content
  • Ik raad dit bedrijf iedereen aan
  • Ik bespaar heel veel geld

Kijk vandaag nog op de site http://deklantenservice.nl/.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn