De gouden gids is tegenwoordig in een modern jasje gegoten met telefoonklanten service.

Kun je het jezelf nog voorstellen? Ieder jaar weer ontving je de gouden gids samen met de telefoonboeken van het gebied waar je woonde. Gelukkig is er nu telefoonklanten service. Men heeft onderzocht dat voor de productie van deze dikke pillen een bebost gebied ter grootte van geheel Europa is opgeofferd. Immers werden de boeken na een jaar waardeloos omdat de informatie verouderde en dat was niet handig, dus moest er een nieuwe versie komen. Ook een probleem was het feit dat je voor het opzoeken van klant- of persoons gegevens thuis of op kantoor moest zijn. Met telefoonklanten service kun je overal en altijd met je laptop, IPad of smartphone de gevraagde informatie ophalen. En nog makkelijk ook, een kind kan de was doen. Het gebruikte zoeksysteem is intuïtief en leidt in vrijwel alle gevallen naar de correcte gegevens van de gezochte onderneming of organisatie. Telefoonklanten service is dan ook onmisbaar geworden in een omgeving waarin tijd en geld kostbaar zijn en er vaak snel informatie moet worden gevonden over een product, een dienst of vestiging van bedrijven en organisaties. Tevens kan er snel worden vergeleken als het gaat om prijs en prestatie. Een telefoontje via telefoonklanten service is snel gepleegd en geeft direct uitsluitsel.

Hoe werkt telefoonklanten service in de praktijk, zijn er standaard al gegevens beschikbaar en wat zijn de kosten?

De zoekfuncties zijn zeer eenvoudig, via een duidelijk menu kun je snel en makkelijk navigeren naar het juiste bedrijf of de gezochte organisatie. Ook is vermeld hoe je ze het beste kunt bereiken. Om het helemaal makkelijk te maken zijn de tien belangrijkste klantenservices al geheel in kaart gebracht. De daarmee samenhangende gegevens staan er ook al bij. Welk soort bedrijf het is, wat hun hoofdactiviteit en wat de achtergrond is. Men is er hierbij van uit gegaan dat de meeste zoekvragen over deze tien bedrijven worden gesteld. De 10 belangrijkste klantenservices zijn:

  • PostNL
  • Telegraaf
  • Marktplaats
  • KPN
  • Telfort
  • Oxxio
  • BEN
  • HollandsNieuwe
  • Mediamarkt
  • ING particulier

Voor het overige staat duidelijk vermeld voor welke onderwerpen je de service kunt opvragen. Branches kunnen worden gezocht maar ook op plaats of soort. De juiste telefoonnummers staan er bij maar je kunt ook via het telefoonnummer 1884 van telefoonklanten service laten doorverbinden of nadere informatie vragen. Dat kost 0,90 cent per minuut. Zoeken is erg gemakkelijk. Telefoonklanten service is overzichtelijk en praktisch en door het uitgebreide zoeksysteem kom je altijd hij het juiste bedrijf terecht en zie je direct de meest praktische informatie.

Wat zijn uiteindelijk de voordelen van het gebruiken van telefoonklanten service en waarom zou iedereen daar gebruik van moeten maken?

Op de website telefoonklantenservice.nl kun je snel alle informatie over bedrijven vinden. Het is in principe kosteloos tenzij je via het nummer 1884 nadere informatie vraagt of als je je via dit nummer laat doorverbinden. Het gebruik van de service beperkt de vernietiging van grote stukken bos omdat er geen papier meer nodig is. Naast het telefoonnummer krijg je ook veel achtergrond informatie die van belang is om een keuze te maken of je het bewuste bedrijf wilt benaderen en of het voldoet aan je zoekcriteria. Je kunt de dienst altijd, 24 uur per dag en 7 dagen per week, overal ter wereld gebruiken op voorwaarde dat je een internetverbinding hebt. Je bent niet meer afhankelijk van dikke pillen van boeken die na een jaar al weer verouderd zijn. Het is modern, praktisch en onmisbaar om snel de juiste bedrijfsgegevens te vinden.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn